Styl nowoczesny w biurze – co oznacza?

26 lipca, 2017

Nowoczesność w biurze to nie tylko najnowszy sprzęt i znakomicie wyszkoleni pracownicy, którzy są w stanie poradzić sobie z realizacją nawet najbardziej ambitnych zadań. Stworzenie idealnych warunków dla pracowników wymaga również zakupu mebli biurowych, które nie tylko wpisywałyby się w stylistykę, ale przede wszystkim zdołały zaspokajać potrzeby pracowników. Komfort pracy i troska o zdrowie – to najważniejsze aspekty związane z zakupem mebli biurowych. Kolorystyka, nowatorskie rozwiązanie, wykorzystanie trwałych i nowoczesnych materiałów – takie elementy również mają znaczenie i o nich także należy pamiętać.

Biurowe udogodnienia techniczne

Jak zapewnić pracownikowi komfort pracy w biurze? Pierwsza i najważniejsza zasada to zakup mebli, które można szybko i w prosty sposób dostosować do potrzeb i możliwości osoby zajmującej określone stanowisko. Krzesła, w przypadku których można regulować wysokość siedziska, poziom nachylenia oparcia itd. czy biurka, przy których można pracować w pozycji siedzącej i w pozycji stojącej – takie elementy wyposażenia nowoczesnego biura to norma. Komfort i zdrowie pracowników powinny stanowić najwyższą wartość dla pracodawców, którzy są odpowiedzialni za wyposażenie biura. Za pewnego rodzaju „udogodnienie techniczne” można uznać również ekrany i panele akustyczne. Dzięki nim można komfortowo pracować również w biurach typu open space, gdzie dźwięk dochodzący z sąsiednich stanowisk pracy nie jest zatrzymywany przez zwyczajne ściany.

Ścianki działowe SD

Ścianki działowe SD

INUP biurka podnoszone elektrycznie

INUP biurka podnoszone elektrycznie

Nowoczesne meble biurowe

Meble, które muszą znaleźć się w każdym biurze, to również zwyczajne biurka, szafki, półki itd. Im bardziej zgrabne i funkcjonalne, tym lepiej dla pracowników działających w ramach konkretnej przestrzeni. Użytkowanie nowoczesnych zestawów to czysta przyjemność. Szafki oraz półki są pojemne, a ich układ okazuje się być niezwykle praktyczny. Dzięki mądrze zaprojektowanym, nowoczesnym meblom organizowanie stanowiska pracy i użytkowanie go staje się czystą przyjemnością, a poziom wydajności wzrasta.

Meble biurowe DUO-A

Meble biurowe DUO-A

Meble biurowe DUO-L

Meble biurowe DUO-L

Nowoczesne wyposażenie sali konferencyjnej

Niezwykle ważną część przestrzeni biurowej stanowi sala konferencyjna. Spotkania, narady, konferencje – trudno wyobrazić sobie, że mogłyby odbywać się w innym miejscu. Aby komfort użytkowania wspomnianej przestrzeni był pełen, należy zadbać o wybór odpowiednich mebli. Wygodne krzesła, wystarczająco duże stoły, które można ustawiać w różnych konfiguracjach – to absolutna podstawa. W biurach, w których trudno wyodrębnić oddzielną salę, znakomicie sprawdzają się składane meble.

Stoły konferencyjne TYPE

Stoły konferencyjne TYPE

Biurowa strefa relaksu w nowoczesnym wydaniu

Siedziska modułowe, lekkie meble tapicerowane, nietypowa kolorystyka – styl nowoczesny w biurowej strefie relaksu prezentuje się oryginalnie i nietuzinkowo, ale nietrudno dostrzec przy tym jego niekwestionowaną funkcjonalność. Warto zwrócić uwagę również na lekkość, z jaką mamy do czynienia w modernistycznych aranżacjach. Można dostrzec ją nie tylko w kolorystyce, ale przede wszystkim w konstrukcji poszczególnych mebli do biura.

Odpoczynek to niezwykle istotny aspekt pracy. Przemęczony i sfrustrowany pracownik nie jest w stanie działać efektywnie, wykazując się dokładnością i kreatywnością. Pracuje znacznie skuteczniej, jeśli stworzy mu się idealne warunki do wypoczynku. Wykonanie takiego zadania nie jest szczególnie trudne. Wystarczy wykorzystać swoje zmysły – praktyczny i estetyczny – a następnie wybrać odpowiednie modele mebli.

Box tapicerowany OASIS

Box tapicerowany OASIS

Styl nowoczesny w biurze ma różne oblicza – każde z nich jest piękne i praktyczne. Jego najważniejsze cechy, które nietrudno dostrzec i rozpoznać, to: minimalizm, ergonomia, funkcjonalność i lekkość. W wytwarzaniu mebli biurowych ogromne znaczenie ma troska o zdrowie pracownika, który spędza przy komputerze aż 1/3 dobty. Dzięki możliwości regulacji wysokości biurek i krzeseł przygotowanie idealnego stanowiska pracy jest prostsze niż kiedykolwiek.

Oceń wpis!

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 1

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.