Profesjonalizm, rzetelność i zaangażowanie – te cechy są szczególnie istotne w naszej działalności oraz we współpracy pomiędzy Contino Meble Biurowe a naszymi Partnerami i Klientami. Współpracujemy z fabrykami mebli oferującymi najwyższą jakość oraz ciekawy design wyposażenia biur, recepcji, gabinetów, holi czy sal konferencyjnych.
Ekstrawagancja nie zawsze sprawdzi się w tak ważnym pomieszczeniu, jakim jest gabinet. To właśnie gabinet buduje prestiż, dlatego musi być urządzony z wielką starannością i precyzją. System Status to klasyka mebli gabinetowych, a właśnie klasyczne rozwiązanie może okazać się najlepsze.
Wykładzina – kiedyś zło konieczne, stosowane do zamaskowania nierówności podłogi, dziś element designu. Projektanci w końcu dostrzegli, że podłoga może „grać pierwsze skrzypce” w pomieszczeniu i postanowili to wykorzystać.
Biuro, hol, recepcja czy poczekalnia to pomieszczenia, które z pewnością mają duży wpływ na wizerunek firmy. Warto zadbać, aby była to wizytówka jak najlepsza. Ciekawie rozwiązanie mogą stanowić fototapety, prezentujące walory firmy w korzystnym świetle.
Przedsiębiorcy zaczynają rozumieć, że wizerunek jest ważnym elementem budowania przewagi konkurencyjnej. Wrażenie, jakie sprawi siedziba firmy wraz z wyposażeniem staje się więc szczególnie istotne w jej funkcjonowaniu.

Przyznawane od 1955 roku w Design Zentrum Nordrhein Westfalen w Essennagrody RED DOT Design Award to odpowiedniki filmowych Oscarów, najbardziej prestiżowe nagrody w dziedzinie wzornictwa przemysłowego na świecie. Niezmiernie miło jest nam poinformować, że produkty polskiej firmy SITAG już po raz trzeci zostały nagrodzone tym wyjątkowym wyróżnieniem.

Bejot od prawie dwudziestu lat prężnie działa na polskim rynku meblowym. Z małego zakładu stolarskiego przekształcił się w firmę, która obecnie specjalizuje się w produkcji krzeseł oraz foteli przeznaczonych do użytku biurowego. Głównym celem jest tworzenie wysokiej klasy mebli, które charakteryzują się doskonałą jakością wykorzystanych materiałów oraz wzornictwem na europejskim poziomie. Dużym plusem marki jest produkcja charakteryzująca się dbałością o środowisko naturalne.
Do najbardziej wyczekiwanej imprezy sportowej tego roku pozostało już tylko 85 dni. W sklepach pojawia się coraz więcej gadżetów związanych z Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej organizowanych wspólnie przez Polskę i Ukrainę. Kibice mogą dostać wszystko: od breloczków, kubków, zapalniczek przez zakładki do książek i notesy, a na koszulkach i czapeczkach kończąc. Produkty EURO 2012 każdemu pomagają dużo wcześniej poczuć atmosferę piłkarskiego święta. Akcenty nawiązujące do tej imprezy pojawiły się również w wzornictwie meblarskim.

Powstanie pierwszej na świecie firmy leasingowej datuje się na 1952 rok. Miało to miejsce w San Francisco, a rozwiązanie zza oceanu bardzo szybko przyjęło się na gruncie europejskim. W Polsce, ze względu na niesprzyjającą sytuację polityczną, ten rodzaj usług finansowych rozwijał się dłużej. Pierwsze przedsiębiorstwa powstały dopiero w latach dziewięćdziesiątych. Był to m.in. Europejski Fundusz Leasingowy, który niedawno zmienił swoje logo.

Z przyjemnością informujemy o kolejnym tytule uzyskanym przez Contino Meble Biurowe. Złoty Partner Handlowy BIALE to tytuł, którym wyróżniane są najlepsze firmy sprzedające meble biurowe, które w sposób profesjonalny podchodzą do obsługi klientów. Odpowiedni dobór partnerów handlowych gwarantuje Klientom wysoką jakość obsługi oraz fachowe doradztwo w dziedzinie aranżacji mebli Biurowych oraz stałe wsparcie producenta.

Zajęcia biurowe wymagają od pracowników głównie wysiłku umysłowego, czyli powiązanego w naturalny sposób z pracą przy komputerze. Kilkugodzinne siedzenie przy biurku może doprowadzić do wystąpienia dolegliwości zdrowotnych związanych przede wszystkim z kręgosłupem. Praca biurowa wymaga pozycji siedzącej, ważne jest więc zachowanie podstawowych zasad ergonomii, by nie obciążać kręgosłupa.
24. lutego 2012 podczas spotkania integracyjno-szkoleniowego, które Fabryka Mebli Wuteh zorganizowała dla swoich partnerów handlowych, firma Contino otrzymała tytuł „Nasz Partner 2012” i zaszczytne miejsce na liście wiodących dystrybutorów mebli biurowych Wuteh.
Umieszczanie roślin w biurach to już nie tylko element ładnego wystroju, ale również sposób na lepszą atmosferę w pracy. W ostatnich latach niezbędnym elementem wyposażenia przestrzeni firmowych stała się klimatyzacja. Jednak w pomieszczeniach, gdzie jest ona używana spada poziom wilgoci. Powietrze staje się suche, co prowadzi do przeziębień i alergii.