Aranżacja kobiecego biura

Kobiece biuroSubtelne i eleganckie – tak większość osób wyobraża sobie biuro pracującej kobiety. Oprócz tego musi być oczywiście funkcjonalne, ponieważ to w nim spędza się większość czasu podczas dnia. Jak powinno zatem wyglądać idealne kobiece biuro?

Jak urządzić małe biuro?

Małe biuroW urządzaniu biura o niewielkiej powierzchni, warto zwrócić uwagę nie tylko na funkcjonalność, ale i estetykę wnętrza. Stosując się do kilku prostych zasad, można optycznie powiększyć pomieszczenie, zachowując przy tym harmonię aranżacji. Choć urządzenie małego biura jest nie lada wyzwaniem, dzięki wskazówkom można uzyskać naprawdę satysfakcjonujący efekt.

Jak urządzić wnętrze kancelarii prawnej?

Aranżacja kancelarii adwokackiejNie od dzisiaj wiadomo, że czynniki wizualne mają duży wpływ na opinię. Zasada ta obowiązuje także w przypadku wystroju wnętrza, bowiem dobrze urządzone i spójne z działalnością firmy, jest jej wizytówką. Biuro kancelarii prawnej jest miejscem spotkań klientów z radcami prawnymi, dlatego tak ważne jest, aby swoim wyglądem wzbudzało zaufanie, a samo w sobie stanowiło także niedekoncentrujące i motywujące miejsce do pracy.

Świąteczne dekoracje biura

Świąteczne dekoracje biuraŚwięta to magiczny okres, w którym każdy pragnie poczuć tą wyjątkową atmosferę, dlatego warto zadbać o świąteczny klimat nie tylko w mieszkaniu. Zdarza się, że w miejscu pracy przebywa się równie długo co w domu. Odpowiednie przyozdobienie biura pozwoli wszystkim w otoczeniu poczuć świąteczną aurę.

Biurko w przestrzeni biurowej

Biurko w przestrzeni biurowejBiurko jako stanowisko pracy jest przestrzenią niezwykle istotną. To przy nim pracownik spędza przeważającą część swojego dnia, dlatego oprócz kierowania się designem i komfortem, powinno się także zwrócić szczególną uwagę na jego funkcjonalność i stabilność. Przyszły zakup należy dopasować do stylu pracy oraz indywidualnych upodobań i potrzeb.

Bejot na Targach ORGATEC 2014

Orgatec Bejot 2014Niedawno zakończyła się kolejna edycja międzynarodowych targów ORGATEC Modern Office & Facility. Impreza odbywa się cyklicznie, co dwa lata, w Kolonii w Niemczech. W tym roku została zatytułowana hasłem „MODERN WORKING ENVIRONMENTS”. Tytuł zwraca uwagę jak ważne jest całościowe spojrzenie na środowisko pracy.

Targi ORGATEC 2014 – premierowe kolekcje firmy Profim

Orgatec 2014 - Profim Pod koniec października, a dokładnie w dniach 21-25.10.2014 r., w Kolonii miały miejsce największe w Europie targi mebli biurowych i wyposażenia wnętrz publicznych – ORGATEC Modern Office & Facility. Podczas tego wydarzenia zaprezentowano nie tylko produkty, ale również kompleksowe spojrzenie na środowisko pracy, które powinno być przyjazne, ergonomiczne i inspirujące.

Mowa ciała w czasie spotkań biznesowych

Spotkanie biznesoweW relacjach służbowych i biznesowych stale jest się ocenianym i obserwowanym. Kontrola nad zachowaniami może okazać się bardzo pomocna, jeśli chce się zrobić dobre wrażenie. Wszystkie komunikaty nadawane i odbierane zazwyczaj nieświadomie, zdradzające stan emocjonalny i charakter rozmówcy, to mowa ciała. Według niektórych badań aż 70% uwagi podczas rozmowy skupia się właśnie na niej, a tylko 7% na przekazywanej treści.

Drewno w przestrzeni biurowej

Wykonczenie biura jasnym drewnemDrewno, jako jeden z najstarszych surowców wykorzystywanych przez człowieka, może mieć wielorakie zastosowanie. Najczęściej używany jest jako materiał wykończeniowy we wnętrzach. Jego głównymi zaletami są lekkość, wytrzymałość i właściwości izolacyjne. Bezkonkurencyjne jest także w elementach dekoracyjnych. Różne odmiany, kolory, struktury drewna potrafią uatrakcyjnić każde wnętrze, jednocześnie nadając mu szlachetności. Po latach kombinowania z tworzywami sztucznymi design z powrotem wraca do naturalnych materiałów.

Jak optycznie powiększyć biuro?

Aranżacja małego biuraUrządzenie biura o małej powierzchni to prawdziwe wyzwanie. Uzyskanie przestrzeni, która będzie jednocześnie funkcjonalna, przestronna i estetyczna, nie jest łatwym zadaniem. Nieumiejętnie zaaranżowane biuro może wpłynąć na negatywny odbiór firmy przez klientów. Optyczne powiększenie gabinetu sprawi, że wyda się ono nieco większe, a dodatkowo wywoła lepsze wrażenie na przychodzących do niego kontrahentach. W jaki sposób można uzyskać ten efekt?

Co warto wiedzieć przed organizacją konferencji?

Idealna konferencjaSala konferencyjna jest niezwykle ważnym miejscem w firmie. Podczas znaczących obrad gromadzą się w niej pracownicy, kontrahenci oraz inwestorzy. Istotny jest jej odpowiedni wystrój, ale kluczowe znaczenie odgrywa również sam przebieg spotkania. O jakich elementach zaleca się pamiętać podczas organizacji konferencji?

Biuro na tysiąc sposobów – zalety mebli modułowych

Modułowe systemy mebli Type AUrządzenie biura to nie lada wyzwanie, zwłaszcza, gdy dysponuje się małą powierzchnią, a chciałoby się umieścić w niej jak najwięcej mebli. Jak sobie poradzić z tą sytuacją? Odpowiedź jest prosta – warto wybrać elementy modułowe, których położenie w dowolnej chwili można zmieniać i w razie problemu dokupić pasujące do reszty umeblowania wyposażenie.

Ile minut przerwy przysługuje pracownikowi?

Czas na przerwęPrzerwa w pracy jest niezwykle potrzebna pracownikom. Oderwanie się choć na chwilę od obowiązków ma bardzo istotny wpływ na wydajność podwładnych. Na szczęście kodeks pracy przewiduje taką ewentualność. Długość trwania tego odpoczynku jest jednak uzależniona od pewnych czynników.

1 18 19 20 21 22 28