Leasing mebli

Nie od dziś wiadomo, że liczy się pierwsze wrażenie – ten aspekt dotyczy niemal każdej sfery życia, a szczególnie ważną rolę odgrywa w biznesie. Każdy przedsiębiorca wie, jak ważny dla jego reputacji jest nienaganna prezencja siedziby firmy. Biuro musi być estetyczne, ergonomiczne, a jednocześnie przyjazne dla pracowników i klientów. Jednak na początku działalności pełne wyposażenie siedziby może być dość kosztowne, a praca w niewygodnych warunkach jest niedopuszczalna. W takiej sytuacji pomysłowym rozwiązaniem jest leasing mebli biurowych – dzięki niemu można całkowicie urządzić wnętrze bez dużych nakładów finansowych!

Na czym polega leasing mebli biurowych?

Co może być przedmiotem leasingu? W przypadku działalności gospodarczej mogą to być dowolne przedmioty, które niezbędne do prowadzenia biznesu – w leasing można wziąć np. środki transportu (samochody osobowe i dostawcze), naczepy, maszyny rolnicze, obrabiarki, sprzęt komputerowy czy lekarski. Niewiele osób wie jednak, że w leasing można wziąć również meble biurowe: oferuje on możliwość natychmiastowego wyposażenia całej firmy w niezbędne sprzęty bez konieczności wydawania wielkich sum. Korzysta z niego coraz więcej przedsiębiorstw – leasing mebli biurowych opłaca się zarówno ze względów czysto finansowych, jak i wizerunkowych.

Kto może skorzystać z oferty leasingu mebli biurowych?

  • osoby fizyczne prowadzące zarejestrowaną działalność gospodarczą

  • spółki cywilne

  • spółki jawne, partnerskie, komandytowe i komandytowo-akcyjne

  • spółki z ograniczoną odpowiedzialnością i spółki akcyjne.

    meble biurowe w leasing

    meble biurowe w leasing

Jakie zalety posiada leasing mebli biurowych?

#1. Pozwala na początkowe oszczędności. Wiele młodych firm nie posiada znacznych środków na wyposażenie swojej siedziby i w związku z tym są zmuszone na nich oszczędzać. Skutkiem jest obniżenie komfortu pracy, bowiem pieniądze należy przeznaczyć na inne, ważniejsze cele. Co więcej, leasing mebli biurowych się opłaca. Pozwala na utrzymanie płynności finansowej przedsiębiorstwa i jest atrakcyjną alternatywą dla zakupów za gotówkę.

#2. Estetyczny, spójny wygląd biura. Leasing mebli biurowych pozwala na modne, a co najważniejsze, pełne wyposażenie firmy – zapewnia on nienaganny wizerunek i sprawi wrażenie stabilnego, sprawnie działającego na rynku przedsiębiorstwa. Nawet jeśli biuro wystartowało dopiero niedawno, może wyglądać jak profesjonalne i godne zaufania.

#3. Pozytywny odbiór ze strony klientów. „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” – ta zasada sprawdza się również w biznesie, a dobra prezencja biura to niezwykle ważna kwestia. Estetyczne i przyjazne biuro sprawi, że potencjalni kontrahenci i partnerzy będą się w nim dobrze czuli. Uwierz lub nie, ale ładne przestrzenie mogą być Twoją zaletą i sprawią, że podpiszesz bardzo atrakcyjny kontrakt!

#4. Komfort pracowników. Biuro musi być nie tylko ładne, ale przede wszystkim odpowiadać na konkretne potrzeby osób w nim zatrudnionych. Obrotowe fotele, dopasowane biurka, wygodne kanapy, fotele i pufy to podstawa – każdy pracownik musi mieć zapewnione odpowiednie warunki, by móc dobrze wykonywać swoje obowiązki. W biurze spędza on od 6 do 10 godzin dziennie, więc konieczne jest pełne wyposażenie miejsca pracy; leasing umożliwia je w łatwy i przystępny cenowo sposób.

#5. Łatwa dostępność leasingu mebli biurowych. Do zawarcia transakcji niezbędne są jedynie standardowe dokumenty, takie jak wypełniony wniosek leasingowy, dokumenty założycielskie przedsiębiorstwa, spis przedmiotów (zamówienie lub fv-proforma) oraz dokument potwierdzający tożsamość. Leasing mebli biurowych posiada także korzyści podatkowe: istnieje prawo do odliczenia podatku VAT od rat, zaś sam fakt wzięcia leasingu nie obciąża zdolności kredytowej. Co więcej, decyzję o podjęciu zobowiązania leasingowego można uzyskać już w pół godziny!

fotele biurowe w leasing

fotele biurowe w leasing

Leasing mebli w Contino

Jeżeli i Ty jesteś zainteresowany leasingiem mebli biurowych, możesz dokonać go razem z Contino! Możesz cieszyć się meblami z naszej oferty w swojej firmie: skorzystaj z usługi naszego partnera, Grenke Leasing, i kup wszystko to, czego potrzebujesz do swojego biura. Możesz wybrać jedną z trzech procedur: uproszczona obejmuje sprzęty do kwoty 30 000 PLN netto, zwykła powyżej 30 000 PLN, promocyjna – do kwoty 10 000 PLN. Firma posiada szczególnie atrakcyjne oferty dla małych lub dopiero stawiających pierwsze kroki przedsiębiorstw, które nie mają zbyt długiego stażu na rynku. Grenke Leasing przygotował dla nich leasing mebli biurowych już od wartości 3 000 PLN netto, więc ta możliwość zdecydowanie się opłaca!

Leasing mebli biurowych w Contino posiada wiele korzyści: do najważniejszych z nich należą m.in. wydanie decyzji leasingowej. Nie zajmuje ona dłużej, niż 30 minut! Po drugie, nie ma konieczności zaangażowania środków własnych, a składany wniosek ma uproszczoną formę. Co więcej, raty leasingowe nie ulegają zmianie przez cały okres trwania umowy, a finansowanie odbywa się przy zastosowaniu stałej stopy procentowej.

Oceń wpis!

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.