Jak urządzić call-room?

Stanowiska CALL CENTER

Stanowiska CALL CENTER

Głównym zadaniem każdej firmy, niezależnie od rodzaju profesji jaką się zajmuje, jest nawiązywanie kontaktu z klientem. Jednym z rozwiązań na nawiązywanie relacji oraz podtrzymywanie kontaktu z klientami jest tzw. call center, czyli centrum telefonicznej obsługi.

Coraz więcej firm inwestuje w te zintegrowane centra kontaktowe. Umożliwiają one tanią i efektywną obsługę masowego klienta. Coraz trudniej jednak znaleźć odpowiednich pracowników takiego centrum. Przeprowadzone wśród studentów badania, dotyczące pracy konsultanta telefonicznego wykazały, że zawód ten nie cieszy się dobrą opinią. Byli telemarketerzy za przyczynę tego stanu rzeczy podali m.in. nieodpowiednie warunki pracy. Stwierdzono, że duszne, ciasno ustawione stanowiska nie służą dobrej atmosferze i powodują dyskomfort pracownika. Jeszcze innym przeszkadzały monotonne, potęgujące uczucie klaustrofobii, białe ścianki działowe. Brzmi to jak wymysł, ale tak w istocie jest. Naukowcy wykazali, że biel źle wpływa na naszą psychikę, objawami mogą być bóle i zawroty głowy, a nadmierna ilość białego koloru w otoczeniu może nawet oślepić.

Na szczęście, istnieje rozwiązanie tego problemu. Rozwiązania jakie proponujemy do call-roomu są przygotowane w taki sposób, by stanowiska były jak najbardziej przyjazne dla pracowników.

Nasza oferta zawiera meble oparte na wspólnym stelażu, co znacznie upraszcza organizację przestrzeni i w razie potrzeby jej przeorganizowanie. Proponujemy następujące rozwiązania z wykorzystaniem ścianek działowych – oparte są na konstrukcji stalowej oraz usytuowane na podstawie płytowej. W obu rodzajach stanowisk znajdziemy przeloty kablowe.

Scianki Dzialowe - BialMeble

Scianki Dzialowe – BialMeble

Innowacyjność oferowanych przez nas ścianek działowych tkwi w ich kolorystyce. Oferujemy m.in. takie warianty kolorystyczne:

  • soczysta, a zarazem łagodna zieleń, będąca prawdziwym ukojeniem dla oczu,
  • orzeźwiająca, dodająca energii pomarańcz,
    Stanowiska CALL CENTER

    Stanowiska CALL CENTER

  • kolor niebieski, który kojarzony z tonią oceanu (powoduje, że pracownik poczuje harmonię i relaks, co zachęci go do dalszej jeszcze aktywniejszej pracy),

  • ścianki działowe dostępne są także w bardziej powszechnej wersji, czyli w kolorze stonowanych szarości (kolor: platyna w przypadku ścianek z fabryki BIALE).

Klient może również wybrać, z jakich materiałów mają być wykonane ścianki. Propozycje obejmują: szkło matowe i tapicerkę i płytę, szkło matowe i płytę oraz tapicerkę i płytę.

Więcej informacji o naszych produktach znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej.

Oceń wpis!

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.

O autorze

Tomasz Zieliński

Pasjonat marketingu i aranżacji wnętrz biurowych. Od lat związany z branżą meblową, gdzie łączy wiedzę o sprzedaży B2B z umiejętnością tworzenia funkcjonalnych i estetycznych przestrzeni. W Contino odpowiada za doradztwo, sprzedaż i strategie marketingowe.