Finansowanie zakupu mebli – leasing

calculator-leasing-mebli-biurowych

Powstanie pierwszej na świecie firmy leasingowej datuje się na 1952 rok. Miało to miejsce w San Francisco, a rozwiązanie zza oceanu bardzo szybko przyjęło się na gruncie europejskim. W Polsce, ze względu na niesprzyjającą sytuację polityczną, ten rodzaj usług finansowych rozwijał się dłużej. Pierwsze przedsiębiorstwa powstały dopiero w latach dziewięćdziesiątych. Był to m.in. Europejski Fundusz Leasingowy, który niedawno zmienił swoje logo.Mimo czterdziestu lat opóźnienia w stosunku do USA usługi leasingowe w naszym kraju, dzięki dużej popularności i zainteresowaniu polskich firm, rozwijały się w bardzo szybkim tempie. Dziś dzięki finansowaniu z pomocą leasingu można zakupić praktycznie wszystko, co niezbędne do prowadzenia przedsiębiorstwa.

Decyzja o skorzystaniu z tego rodzaju finansowania jest szczególnie korzystna dla małych firm, które dopiero zaczynają swoją działalność na rynku. Zazwyczaj dysponują one ograniczonymi środkami finansowymi, a ich przyszłość jest niepewna. Według Głównego Urzędu Statystycznego co roku powstaje około 200 tysięcy nowych przedsiębiorstw z czego 30% kończy swoją działalność przed upływem 12 miesięcy.

Z tego powodu, zanim nasza pozycja na rynku ustabilizuje się warto skorzystać z ofert firm leasingowych. Dzięki leasingowi możemy wyposażyć biuro w urządzania, maszyny a także meble biurowe.

meble biurowe w Lesingu

meble biurowe w Lesingu

Każdy przedsiębiorca wie, jak ważny jest wizerunek firmy. Aby jednak uczynić go nowoczesnym, oryginalnym i rozpoznawalnym potrzeba zazwyczaj dużych nakładów finansowych. Tutaj z pomocą przychodzi nam leasing mebli biurowych, dzięki któremu urządzimy wnętrze naszego biura. Daje on nam możliwość natychmiastowego wyposażenia go we wszystkie niezbędne sprzęty bez konieczności cięcia wydatków kosztem jakości. Zaprojektujemy biuro o spójnym wystroju, optymalnie dostosowane do charakteru pracy i potrzeb pracowników. Zapewni nam ono wizerunek stabilnej i dobrze działającej firmy, nawet jeśli jesteśmy nowi na rynku. To z kolei zaowocuje zdobyciem zaufania klientów.

Gdy nasza firma będzie rozwijać się dobrze możemy stanąć przed koniecznością zmiany lokalizacji. To zazwyczaj związane jest z powiększeniem powierzchni biurowej. Może okazać się, że używane przez nas dotychczas meble nie pasują do nowych pomieszczeń. Gdybyśmy kupili je na własność, mógłby powstać problem. Jeśli zdecydowaliśmy się na wypożyczenie nie będzie to stanowić żadnych trudności. Forma leasingu operacyjnego zakłada bowiem, że klient ma prawo wykupić przedmiot po upływie okresu wynajmu. Nie musi jednak tego robić, a zamiast może wziąć w leasing nowy sprzęt.

Dla osób ceniących sobie większą stabilność przygotowano ofertę leasingu finansowego. Po upływie takiej umowy nie istnieje konieczność wykupu, a meble od razu przechodzą na własność firmy.

Szafy biurowe w Leasing

Szafy biurowe w Leasing

Leasing mebli biurowych z pewnością będzie zdobywał coraz większą popularność. W dzisiejszych czasach przedsiębiorstwa muszą być elastyczne i szybko dostosowywać się do zachodzących zmian. Contino Meble Biurowe wychodzi naprzeciw zmieniającym się warunkom rynkowym i również stwarza możliwość leasingu oferowanych przez siebie mebli.

Skontaktuj się z nami aby otrzymać pomoc w zakresie leasingu mebli do biura.

Oceń wpis!

Kliknij na gwiazdkę, aby ocenić

Średnia ocena 5 / 5. Liczba głosów: 2

Brak głosów do tej pory! Bądź pierwszym, który oceni ten post.