FAQ

Kupowanie mebli do biura różni się nieco od kupowania mebli do mieszkania i wbrew pozorom nie jest zadaniem łatwym. Warto zacząć od określenia własnych potrzeb w zakresie ilości stanowisk pracy, których będziemy potrzebować, cech jakie mają spełniać meble biurowe oraz charakteru działalności naszej firmy. Określając własne potrzeby należy zwrócić uwagę na poszczególne działy firmy; księgowość, recepcja, sekretariat, zarząd firmy, sala konferencyjna, call center, dział marketingu, biuro obsługi klienta, pomieszczenie socjalne itd. Gdy wiemy już jaki dział chcemy umeblować oraz jakie stanowiska mają zająć poszczególni pracownicy, spróbujmy określić rodzaj mebli jaki przewidujemy dla danego stanowiska. Czy ma być biurko z dostawką czy bez, czy kontenery, szafy, regały. Czy fotele, krzesła dla pracowników czy również dla naszych klientów/interesantów itp.

Jak widać proces zakupu mebli biurowych może być czasochłonny i wymaga analizy szeregu czynników, dlatego jesteśmy po to aby ułatwić Państwu to zadanie. Prosimy o kontakt z nami, na pewno będziemy w stanie, na podstawie zebranych informacji udzielić Państwu pomocy w umeblowaniu swojej firmy: biuro@contino.pl.

Termin realizacji zamówienia zależy każdorazowo od producenta i wynosi od 7 dni roboczych w przypadku niektórych mebli pracowniczych dostępnych na stanach magazynowych do 8 tygodni na meble gabinetowe w okleinach naturalnych lub mebli wykonywanych na indywidualne zamówienie. Zwykle na meble pracownicze i krzesła biurowe jest to około 2-3 tygodni od momentu podpisania umowy i wpłacenia zaliczki.

Mamy kilku dostawców, gdzie każdy z nich ma odrębny cennik mebli biurowych, często też każdy system mebli ma jeszcze swój cennik. W skład danego systemu mebli mogą wchodzić biurka, kontenery, regały, szafki oraz akcesoria typu szuflady pod klawiaturę, kanały kablowe lub inne elementy wyposażenia biura o zróżnicowanym standardzie.

Z doświadczenia wiemy, że żadna cena wyjściowa nie równa się końcowej, często zmiana jednego, istotnego parametru może spowodować podniesienie ceny o kilka procent. Dlatego w trosce o dobro klienta nie umieszczamy wszystkich cenników na stronie a wyceny wykonujemy indywidualnie, na podstawie szczegółowych ustaleń z Klientem.

Jeśli jednak zamieszczamy na stronie cennik mebli biurowych  to cennik taki zawiera ceny detaliczne rekomendowane dla klienta końcowego. Nie stanowi on oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Warunki zakupu wymagają indywidualnie przygotowanej oferty.

Prosimy o kontakt z nami pod adresem: biuro@contino.pl, dodatkowe informacje także znajdą Państwo po kliknięciu w zakładkę „Jak działamy” na naszej stronie internetowej.
W pomieszczeniu biurowym człowiek spędza większość swojego czasu w ciągu dnia, każde stanowisko pracy musi więc być stworzone i dopasowane indywidualnie, jest to proces twórczy i złożony. Projekt oraz wizualizację biura wykonujemy bezpłatnie na podstawie otrzymanych planów pomieszczeń oraz ustaleń dotyczących wyposażenia. Jeśli spodoba się Państwu nasza propozycja i będziecie chcieli ją wykorzystać we własnym zakresie, wówczas koszt projektu i wizualizacji wynosi od 150 zł do 300 zł netto (gdy projekt jest złożony i wymaga dalszych konsultacji z architektem cena może ulec zmianie). W przypadku realizacji projektu w naszej firmie kwota ta jest odliczana od wartości zamówienia więc projekt jest bezpłatny.
Zapłata za zamówione meble rozłożona jest na dwie transze: zaliczka na poczet zamówienia przy podpisaniu umowy – płatność na rachunek bankowy bądź gotówką. Pozostałe kwota dopłacana jest po odbiorze mebli w przypadku odbioru własnego lub po zakończeniu montażu i podpisaniu protokołu odbioru. Przy niektórych realizacjach mogą być wymagane dodatkowe zabezpieczenie płatności (forma zabezpieczenia do uzgodnienia).
Tak, umożliwiamy finansowanie zakupu mebli biurowych poprzez leasing w GRENKELEASING Sp. z o.o., bądź inny podmiot w porozumieniu z Klientem. Przewagą leasingu nad tradycyjnym kredytem bankowym są między innymi mniejsze wymogi dokumentacyjne, prostsze procedury czy korzyści podatkowe (rozliczanie mebli w kosztach bieżących, bez obciążania budżetu inwestycyjnego). Więcej informacji tutaj: www.contino.pl/leasing/
Głównie obsługujemy firmy, instytucje, urzędy, ale w niektórych przypadkach także klientów indywidualnych. Zachęcamy do kontaktu: biuro@contino.pl.
Prosimy skontaktować się z nami: biuro@contino.pl, postaramy się sprostać wszelkim specyficznym wymaganiom danego projektu, wykorzystując całą naszą wiedzę i doświadczenie oraz dokonamy szczegółowej wyceny.
Wybrane produkty z oferty są do obejrzenia w naszym biurze: Poznań, ul. Naramowicka 47/103. Ponieważ szerokość oferty nie pozwala na wyeksponowanie jej w całości, istnieje możliwość dokonania prezentacji u Państwa w firmie. W większości przypadków usługi te są bezpłatne, pozostawiamy sobie jedynie prawo do doliczania dodatkowych kosztów dojazdu, w przypadku gdy odległość do miejsca prezentacji wychodzi poza przewidywaną przez nas ilość kilometrów. Każdorazowo staramy się podchodzić do tematu prezentacji bardzo elastycznie. W celu ustalenia terminu spotkania bądź wizyty w salonie, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy lub telefoniczny.
Z pomieszczeń w których będzie odbywał się montaż, należy usunąć dotychczasowe meble (jeśli takowe istnieją) oraz wszelkie inne przedmioty mogące utrudnić pracę grupie montażowej. Przygotowane do montażu pomieszczenia powinny być pomalowane, z ułożoną wykładziną podłogową, wykonanymi pracami wykończeniowymi itp.Ewentualny demontaż i usunięcie z pomieszczeń mebli istniejących można zlecić naszej firmie po uprzednim uzgodnieniu kosztów z tym związanych.